درخشش تیم های صنایع شیر ایران پگاه، دراک شیراز و هوماک در هفته پنجم لیگ برتر اهداف پروازی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابتها 11 دی ماه به مناسبت زنده یاد محمد علی اینانلو از پیشکسوتان رشته اهداف پروازی کشور و به میزبانی تیم دریاچه ارومیه پیگیری شد که در پایان سه راند ماده های تراپ و اسکیت، تیم های صنایع شیر ایران پگاه، دراک شیراز و هوماک با غلبه بر تیم های دریاچه ارومیه، هیات کرمان و بیمارستان نیکان به پیروزی دست یافتند. در این هفته تیم صنایع بازیافت راتا شمال در قرعه استراحت به سر می برد.
همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، غزاله جهاندار از تیم دراک شیراز، شیوا فرح پور از تیم دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران پگاه به ترتیب با امتیازهای 57، 52 و 50 در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش انفرادی تراپ آقایان، میلاد اسماعیلیان با امتیاز 67 از تیم هیات کرمان، محمد حسین پرورش نیا با امتیاز 65 از تیم صنایع شیر ایران پگاه و آرین سلیم نیا با امتیاز 63 از تیم هیات کرمان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
در بخش انفرادی اسکیت آقایان هم مهران امینی با امتیاز 70 از تیم صنایع شیر ایران پگاه، عبدالقادیر شیر محمدی با امتیاز 63 از تیم دراک شیراز و امیر محمد دادگر با امتیاز 62 از تیم دریاچه ارومیه به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
این رقابتها از طریق شبکه ورزش سیما به صورت زنده، شبکه سراسری خبر، واحد مرکزی خبر و رادیو ورزش پخش شد.
در پایان نیز مراسم اهدای جوایز به ورزشکاران برتر با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، یحیی محمدزاده معاون سابق وزیر جهاد کشاورزی، سرپرستان و مربیان تیم ها برگزار شد.
شایان ذکر است از طرف بانک رفاه کارگران به نفرات برتر این رقابتها جوایز نفیسی اهدا شد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *