اختتام نخستین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی با حضور دبیر کمیته ملی المپیک

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این مراسم با حضور کیکاووس سعیدی و فضل اله باقرزاده، دبیر و نایب رئیس کمیته ملی المپیک، بهمن محمدرضایی و آرش میراسماعیلی روسای فدراسیون های اسکیت و جودو، روسای سابق فدراسیون تیراندازی و جمعی از مسئولان تیم ها و باشگاه های ورزشی برگزار شد.
در پایان این رقابت تیم صنایع شیر ایران پگاه با امتیاز 17 در رده نخست قرار گرفت، تیم های بیمارستان نیکان و دریاچه ارومیه به ترتیب با امتیاز 15 در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و تیم صنایع بازیافت راتا شمال با امتیاز 14 در رده چهارم ایستاد.
در بخش قهرمان قهرمانان مسابقات تراپ بانوان، سپیده سیرانی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال، شیوا فرح پور از دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش نیا از صنایع شیر ایران پگاه در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
در ماده اسکیت آقایان نیز، علی دوستی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال، امیرمحمد دادگر از تیم دریاچه ارومیه و عبدالقدیر شیرمحمدی از تیم دراک شیراز بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.
در ماده تراپ آقایان هم بابک یگانه از تیم دریاچه ارومیه، محمدحسین پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران پگاه و علی حافظی از دراک شیراز در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
همچنین به تیم های اول مبلغ یک صد میلیون ریال، تیم دوم هفتاد میلیون ریال و تیم سوم پنجاه میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد.
لوح تقدیری هم به داوران مسابقات لیگ تیراندازی به اهداف پروازی اهداء شد.
رضا ملک محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی با ارائه گزارشی از مسابقات لیگ تیراندازی به اهداف پروازی از برگزاری مسابقات لیگ‌ سال آینده در فصل گرم سال خبر داد و از حامیان این رشته تشکر کرد.
شایان ذکر میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی نیز به اسم زنده یاد محمدعلی اینانلو، پیشکسوت این رشته ورزشی نامگذاری شد. مرحوم اینانلو تیرانداز زبردست رشته تیراندازی به اهداف پروازی بود که در سال ۱۳۹۴ بر اثر عارضه قلبی درگذشت.
مسابقات لیگ تیراندازی به اهداف پروازی با حمایت مالی و اسپانسری شرکت زوبین، پگاه و کاله برگزار شد
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *