برد تیم های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی تفنگ بادی بانوان، تیم نزاجا تفنگ بادی آقایان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها  26 دی با حضور 5 تیم و به میزبانی تیم های پارس جم و هیات تیراندازی قم در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان مرحله مقدماتی هفته اول تیم های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی با غلبه بر تیم های برلیان 22 و پارس جم به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم هیات قم در استراحت به سر می برد.
در بخش تیمی هفته دوم نیز، تیم های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی با شکست تیم های هیات قم و برلیان 22 به پیروزی دست یافتند. در این هقته تیم پارس جم در قرعه استراحت قرار داشت.
همچنین با برگزاری فینال این رقابتها، نجمه خدمتی از تیم مقاومت با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و رویا صبح خیز از تیم هیات قم و آرمینا صادقیان از تیم دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب دوم و سوم شدند.
 هفته سوم و چهارم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان ا 25 دی با حضور 6 تیم به میزبانی تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهید لطفی هوافضا در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در بخش تیمی هفته سوم، تیم های فولاد مبارکه سپاهان، هیات ایلام و شهدای ارتش با شکست تیم های نزاجا، مقاومت و شهید لطفی هوافضا به پیروزی دست یافتند.
همچنین در بخش تیمی هفته چهارم نیز، تیم های هیات ایلام، فولاد مبارکه سپاهان و نزاجا با برتری بر تیم های شهدای ارتش، مقاومت و شهید لطفی هوافضا پیروز شدند.
با برگزاری فینال این رقابتها، حسین باقری از تیم نزاجا موفق به کسب مقام اول شد و امیرمحمد نکونام و هادی قره باغی هر دو از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *