صنایع شیر ایران فاتح اولین دوره مسابقات لیگ اهداف پروازی

صنایع شیر ایران ، بیمارستان نیکان ، صنایع بازیافت راتا شمال ،دریاچه ارومیه ، هییت کرمان ، دراک شیراز و هوماک . تیم های شرکت کننده در اولین دوره مسابقات لیگ اهداف پروازی کشور بودند .
 علی دادگر در اختتامیه مسابقات لیگ تیراندازی به اهداف پروازی گفت: براساس نظر کارشناسان فنی یکی از بهترین نتایج طول تاریخ تیراندازی در این دوره به دست آمده است. مسابقات لیگ‌ تیراندازی به اهداف پروزای بدون حاشیه و در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد و اهالی تیراندازی به اهداف خود دست یافتند.
او با تشریح اهداف فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی به دنبال قهرمانان بود که همیشه تمرین کنند و اسپانسرها که حضور و نقش خوبی داشتند و مهمات و فشنگ های رایگان در اختیار ورزشکاران قرار دادند.
رئیس فدراسیون تیراندازی درخصوص برنامه ملی پوشان برای کسب دو سهمیه بازی های المپیک توکیو خاطرنشان کرد: اولین مسابقاتی که برای المپیکی ها درنظر گرفتیم جام جهانی است که ۲۸ اسفندماه در هندوستان برگزار می شود که به احتمال خیلی زیاد برگزار نمی شود.
وی افزود: قرار بود دو ورزشکاری که در آستانه کسب سهمیه المپیک هستند شرکت کرده و رده بندی خود را ارتقاء دهند که مسابقات به احتمال زیاد برگزار نمی شود. درعین حال مسابقات کره جنوبی سال آینده برگزار می شود. بعد از آن هم اردویی در آلمان پیش بینی کرده ایم سپس مسابقات جهانی باکو را در پیش داریم و بعد از آن بازی های المپیک برگزار می شود. البته اردوهایی را درنظر داریم که با بهتر شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در آن اردوها نیز شرکت می کنیم.
دادگر با اشاره به کسب شش سهمیه المپیک توکیو اظهار داشت: ما شش سهمیه بازی های المپیک توکیو را کسب کرده ایم که در صدر فدراسیون های ورزشی هستیم و امیدوارم نخستین مدال های تاریخی را نیز به دست آوریم.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *